Sprinx Systems - zvýšení kvality kampaní

Use Case

Každá firma je ráda, když se o ní hovoří v dobrém a má dobrý zvuk nejen u svých zákazníků. Ani my nejsme výjimkou. Naopak, těší nás, že Bisnode provází pověst profesionálního, spolehlivého a užitečného pomocníka.

Sprinx Systems, a.s.

Sprinx Systems, a.s.

Sprinx Systems dodává CRM systémy a e-commerce řešení. Je významným dodavatelem IT řešení do farmaceutického průmyslu a a High Performance Computingu.

www.sprinx.com

Výchozí situace zákazníka

  • Potřebovali jsme spolehlivou, pravidelně aktualizovanou databázi s relevantními kontakty. Cílili jsme na zlepšení kvality marketingových kampaní pro callcentrum a mail kampaně.
  • Specifické požadavky: Požadovali jsme garanci aktuálnosti poskytovaných údajů. V průběhu května 2018 jsme od dodavatele požadovali vyjádření ohledně postoji k GDPR a jak je tímto nařízením ovlivněn zakoupený produkt. S vyjádřením a profesionálním a navíc proaktivním přístupem jsme byli velice spokojeni.
  • Kritéria: Cena, spolehlivý a ověřený dodavatel.

Řešení

  • Vedoucí call centra dostal k práci kvalitní nástroj s novými možnostmi segmentace. Zaměstnanci call centra strávili méně času voláním na špatné kontakty. Díky tomuto se zvýšili počet získaných leadů a s tím spojených obchodních příležitostí.
  • Snadná 
  • Služba splňuje naše představy a očekávání.

Výsledky

  • Zvýšení procentuální úspěšnosti marketingových kampaní.

Další kroky

  • Dozvěděli jsme se nově o možnosti využití smart dat pro vyhledávání našich nových zákazníků, o to se budeme dále zajímat.

Cílili jsme na zlepšení kvality marketingových kampaní pro callcentrum a mail kampaně.

Romana Ripper, Marketing Specialist, Sprinx Systems, a.s.

Bisnode Albertina

Množství kontaktů pro obchod a marketing

Chci vědět víc