Hledat
Novinka

Bisnode posiluje v oblasti digitální reklamy, kupuje Real Audience

27 čvn 2019

Bisnode posiluje svou nabídku pro digitální reklamu a rozšiřuje ji o nové experty. Unikátní integrovaná platforma pro zákaznická data umožňuje úspěšný onboarding dat z offline do online prostředí.

Bisnode, evropská jednička v oblasti dat a analytiky o firmách, koupila hodnotná aktiva společnosti Real Audience, která poskytuje špičkovou platformu pro integraci zákaznických dat (Customer Data Platform CPD). Akvizice nových talentů a CPD upevní pozici Bisnode v oblasti digitální reklamy a pomůže rozšířit nabídku služeb.

„Online reklama nyní může být poháněna stejnými, vysoce kvalitními a vysoce účinnými daty, která používáme pro offline kanály již řadu let,“ říká Magnus Silfverberg, generální ředitel Bisnode Group s tím, že v rámci akvizice bude mít Bisnode k dispozici přístup ke všem smlouvám se zákazníky a dodavateli.

„Být součástí skupiny Bisnode nám přinese prostor pro nové příležitosti a širší nabídku s přímým přístupem k širokému portfoliu vztahů se zákazníky a silnou značku Bisnode,“ dodává Andres Willstedt, generální ředitel Real Audience.

 

Více informací poskytne:

Magnus Silfverberg, CEO, Bisnode.
Switchboard: +46 8 558 059 00
E-mail: magnus.silfverberg@bisnode.com

Anders Willstedt CEO, Real Audience.
Mobil: +47 980 650 70
E-mail: anders@realaudience.se

Anna Albinsson, CMO, Bisnode Group.
Mobile: +46 73-158 56 07
E-mail: anna.albinsson@bisnode.com