Odvětví

Energetika

check_fat_green.png

Získejte cenné informace prostřednictvím detailních článků

check_fat_green.png

Zvyšte přehled o svém odvětví pomocí řešení na míru

check_fat_green.png

Zůstaňte o krok napřed sledováním nejnovějších trendů

Potenciál v měnícím se odvětví

Potenciál v měnícím se odvětví

V energetických odvětvích probíhají v současné době zásadní změny a všechny indikátory poukazují na pokračující změnu v nadcházejících letech. Rostoucí míra mobility mezi zákazníky je neoddiskutovatelným faktem. V odvětví vyznačujícím se silnou konkurencí a cenovým tlakem přitahují nejvíce zákazníků inovativní a k zákazníkům přátelské společnosti.

Energetické společnosti dnes bojují o všechny zákazníky, avšak dlouhodobě budou úspěšní pouze ty, které již nyní mají přehled o tom, jaký typ zákazníků bude profitabilní v průběhu příštích několika let. Prostřednictvím chápání potřeb zákazníků roste schopnost zaměřit se na relevantní nabídky a komunikaci s nimi.

Když se odvětví setkává se zvýšenou konkurencí a významnými změnami, vzniknou nové příležitosti. S přístupem k údajům, příslušným poznatkům a správným nástrojům existuje potenciál ke zvýšení konkurenceschopnosti a zůstat o krok napřed. Analýzy a přehledy z kombinovaných dat umožňují vytvářet cílené nabídky, zefektivnit prodejní a marketingové aktivity a identifikovat nové skupiny zákazníků. Smart Data toto vše umožňují.

Získejte podporu od Bisnode pro celý váš zákaznický cyklus.

Využijte Smart Data pro růst prodejů a získání loajálních zákazníků.

Nalezení nových zákazníků

Využijte Smart Data k zaujetí těch zákazníků, kteří jsou nejblíže k nákupnímu rozhodnutí – při úrovni rizika, která nejvíce vyhovuje vašim obchodním cílům. Za pomoci našich dat a analytických modelů vám můžeme pomoci najít nejlepší potenciální zákazníky a zjistit, co a kdy si s největší pravděpodobností koupí.

Jste připraveni používat data pro řízení svých činností?

Zavolejte nám

Jsme na příjmu ve všední dny mezi 8.00 a 17.00

+420 274 000 500

Zvýšení obchodních konverzí

Zvyšte míru konverze u vašich nejlepších zákazníků – s využitím Smart Data optimalizujte kritéria a procesy u vašich nabídek. Přizpůsobte své nabídky a maximalizujte ROI pro různé zákaznické segmenty díky kombinaci finančních informací a tržních dat pro každého potenciálního klienta.

Jste připraveni používat data pro řízení svých činností?

Zavolejte nám

Jsme na příjmu ve všední dny mezi 8.00 a 17.00

+420 274 000 500

Kontaktujte nás

Podpora dalšího prodeje

Použijte Smart Data pro získání detailních pohledů, které vám pomohou reagovat v reálném čase – ať již se jedná o příležitosti k dodatečným prodejům, nebo události upozorňující na zvýšenou hladinu rizika u daného klienta. Integrací našich analytických nástrojů do vašeho CRM nebo systému pro marketing automation a podporu obchodu vám můžeme pomoci vytvořit denní predikce o nejlepších prodejních příležitostech příležitostech mezi vašimi zákazníky. Zároveň vám pomůžeme ohlídat hrozící rizika.

Jste připraveni používat data pro řízení svých činností?

Zavolejte nám

Jsme na příjmu ve všední dny mezi 8.00 a 17.00

+420 274 000 500

Kontaktujte nás

Řešení

Bisnode řešení zajišťují, že všechna data, a to jak vaše vlastní tak námi dodávaná, jsou vysoce kvalitní. Díky analýze vašich dat o zákaznících a jejich porovnáním se správnými údaji můžete dělat informovaná rozhodnutí, mít jistotu, s kým obchodujete a racionalizovat své marketingové a obchodní aktivity.

Budování zákaznické loajality

Využijte Smart Data pro průběžný monitoring a správu vztahů se svými zákazníky během celého zákaznického cyklu. Integrací našich nástrojů pro Smart Data do vašeho CRM, CX nebo systému pro marketing automation vám můžeme pomoci spravovat vaše vztahy se zákazníky.

Jste připraveni používat data pro řízení svých činností?

Zavolejte nám

Jsme na příjmu ve všední dny mezi 8.00 a 17.00

+420 274 000 500

Kontaktujte nás

Řešení

Bisnode řešení zajišťují, že všechna data, a to jak vaše vlastní tak námi dodávaná, jsou vysoce kvalitní. Díky analýze vašich dat o zákaznících a jejich porovnáním se správnými údaji můžete dělat informovaná rozhodnutí, mít jistotu, s kým obchodujete a racionalizovat své marketingové a obchodní aktivity.