Rychlé změny v dnešním světě mohou mít velké důsledky pro malé a střední podniky. Zvýšená konkurence a cenový tlak vyžadují efektivní procesy a flexibilitu pro zachování ziskovosti firmy. Schopnost posoudit solventnost a bonitu firmy dříve, než se stane vaším zákazníkem, má přímý dopad na celkové riziko a cash flow vaší společnosti.
Tím, že učiníte vědomé rozhodnutí, se můžete vyhnout zbytečným rizikům, ale také vytvářet nové obchody díky schopnosti riziko optimalizovat. Znalosti o vašich stávajících zákaznících otevírají velký potenciál pro definování přesných cílových skupin, čímž se zefektivňují vaše další prodejní a marketingové aktivity. Pro malé společnosti mohou mít správné informace a analýzy zásadní význam pro jejich každodenní provoz.
Rostoucí výzvy však znamenají i nové příležitosti. S přístupem k údajům, příslušným poznatkům a správným nástrojům přináší měnící se svět potenciál ke zvýšení konkurenceschopnosti. Analýzy a přehledy z kombinovaných dat umožňují vytvářet cílené nabídky, zefektivnit prodejní a marketingové aktivity a identifikovat nové skupiny zákazníků. Smart Data toto vše umožňují.