Odvětví

Malé a střední firmy

check_fat_green.png

Získejte cenné informace prostřednictvím detailních článků

check_fat_green.png

Zvyšte přehled o svém odvětví pomocí řešení na míru

check_fat_green.png

Zůstaňte o krok napřed sledováním nejnovějších trendů

Zajistěte ziskovost v měnícím se světe

Zajistěte ziskovost v měnícím se světe

Rychlé změny v dnešním světě mohou mít velké důsledky pro malé a střední podniky. Zvýšená konkurence a cenový tlak vyžadují efektivní procesy a flexibilitu pro zachování ziskovosti firmy. Schopnost posoudit solventnost a bonitu firmy dříve, než se stane vaším zákazníkem, má přímý dopad na celkové riziko a cash flow vaší společnosti.

Tím, že učiníte vědomé rozhodnutí, se můžete vyhnout zbytečným rizikům, ale také vytvářet nové obchody díky schopnosti riziko optimalizovat. Znalosti o vašich stávajících zákaznících otevírají velký potenciál pro definování přesných cílových skupin, čímž se zefektivňují vaše další prodejní a marketingové aktivity. Pro malé společnosti mohou mít správné informace a analýzy zásadní význam pro jejich každodenní provoz.

Rostoucí výzvy však znamenají i nové příležitosti. S přístupem k údajům, příslušným poznatkům a správným nástrojům přináší měnící se svět potenciál ke zvýšení konkurenceschopnosti. Analýzy a přehledy z kombinovaných dat umožňují vytvářet cílené nabídky, zefektivnit prodejní a marketingové aktivity a identifikovat nové skupiny zákazníků. Smart Data toto vše umožňují.

Získejte podporu od Bisnode pro celý váš zákaznický cyklus.

Využijte Smart Data pro růst prodejů a získání loajálních zákazníků.

Nalezení nových zákazníků

Využijte Smart Data k zaujetí těch zákazníků, kteří jsou nejblíže k nákupnímu rozhodnutí – při úrovni rizika, která nejvíce vyhovuje vašim obchodním cílům. Za pomoci našich dat a analytických modelů vám můžeme pomoci najít nejlepší potenciální zákazníky a zjistit, co a kdy si s největší pravděpodobností koupí.

Jste připraveni používat data pro řízení svých činností?

Zavolejte nám

Jsme na příjmu ve všední dny mezi 8.00 a 17.00

+420 274 000 500

Zvýšení obchodních konverzí

Zvyšte míru konverze u vašich nejlepších zákazníků – s využitím Smart Data optimalizujte kritéria a procesy u vašich nabídek. Přizpůsobte své nabídky a maximalizujte ROI pro různé zákaznické segmenty díky kombinaci finančních informací a tržních dat pro každého potenciálního klienta.

Jste připraveni používat data pro řízení svých činností?

Zavolejte nám

Jsme na příjmu ve všední dny mezi 8.00 a 17.00

+420 274 000 500

Kontaktujte nás

Podpora dalšího prodeje

Použijte Smart Data pro získání detailních pohledů, které vám pomohou reagovat v reálném čase – ať již se jedná o příležitosti k dodatečným prodejům, nebo události upozorňující na zvýšenou hladinu rizika u daného klienta. Integrací našich analytických nástrojů do vašeho CRM nebo systému pro marketing automation a podporu obchodu vám můžeme pomoci vytvořit denní predikce o nejlepších prodejních příležitostech příležitostech mezi vašimi zákazníky. Zároveň vám pomůžeme ohlídat hrozící rizika.

Jste připraveni používat data pro řízení svých činností?

Zavolejte nám

Jsme na příjmu ve všední dny mezi 8.00 a 17.00

+420 274 000 500

Kontaktujte nás

Řešení

Bisnode řešení zajišťují, že všechna data, a to jak vaše vlastní tak námi dodávaná, jsou vysoce kvalitní. Díky analýze vašich dat o zákaznících a jejich porovnáním se správnými údaji můžete dělat informovaná rozhodnutí, mít jistotu, s kým obchodujete a racionalizovat své marketingové a obchodní aktivity.

Budování zákaznické loajality

Využijte Smart Data pro průběžný monitoring a správu vztahů se svými zákazníky během celého zákaznického cyklu. Integrací našich nástrojů pro Smart Data do vašeho CRM, CX nebo systému pro marketing automation vám můžeme pomoci spravovat vaše vztahy se zákazníky.

Jste připraveni používat data pro řízení svých činností?

Zavolejte nám

Jsme na příjmu ve všední dny mezi 8.00 a 17.00

+420 274 000 500

Kontaktujte nás

Řešení

Bisnode řešení zajišťují, že všechna data, a to jak vaše vlastní tak námi dodávaná, jsou vysoce kvalitní. Díky analýze vašich dat o zákaznících a jejich porovnáním se správnými údaji můžete dělat informovaná rozhodnutí, mít jistotu, s kým obchodujete a racionalizovat své marketingové a obchodní aktivity.