Ve světě se stále se měnícími obchodními pravidly je třeba mít k dispozici vhodné podmínky pro vedení mezinárodního obchodu. Se stále rostoucí výměnou zboží, služeb a osob může být složité porozumět potřebám zákazníků a novým trendům, stejně jako zajistit bezpečná rozhodnutí pro optimalizaci rizik. Jak posoudíte, která země je pro nadcházející expanzi pro vás zajímavá? Jak jako podnikatel zajistíte, že nebudete obchodovat s politicky exponovanými osobami a že vaše firma nebude spojována s nezákonnými činnostmi? Jak můžete přijímat zákazníky z celého světa při udržení (nebo dokonce snížení) míry rizika? Řízení růstu a ziskovosti v mezinárodním kontextu se stalo jednodušším, přináší ale také nové výzvy.
Jak roste komplexita, otevírá se prostor pro nové příležitosti. S přístupem k údajům, příslušným poznatkům a správným nástrojům existuje potenciál ke zvýšení konkurenceschopnosti a zůstat o krok napřed. Analýzy a přehledy z kombinovaných dat umožňují vytvářet cílené nabídky, zefektivnit prodejní a marketingové aktivity a identifikovat nové skupiny zákazníků. Smart Data toto vše umožňují.