Maloobchodní podniky se vždy snažily vytvářet dlouhodobé vztahy se svými zákazníky. Aby zůstali krok před konkurencí a samotnými spotřebiteli, potřebují retaileři poznat své zákazníky v co možná největší míře detailu. Je nezbytné nejen poznat své stávající zákazníky, ale také být schopnen vizualizovat jejich customer journey. Ta poskytne retailerům informace o chování zákazníků, o tom, jak nejlépe reagovat na jejich požadavky, a vybrané další informace. Kombinací důkladných znalostí o vašem stávajícím portfoliu zákazníků s externími zdroji dat můžete identifikovat vzorce chování a trendy, a tím vytvářet přesnější prognózy a získávat další nové zákazníky.
S rozšířeným objemem údajů o chování zákazníků máte k dispozici více informací než kdykoliv předtím - a tím také více příležitostí. Přístup k datům, relevantní pohledy a správné nástroje dávají retailerům zítřka velký potenciál ke zvýšení konkurenceschopnosti. Analýzy a přehledy z kombinovaných dat umožňují vytvářet cílené nabídky, zefektivnit prodejní a marketingové aktivity a identifikovat nové skupiny zákazníků. Smart Data toto vše umožňují.