Odvětví

Retail

Získejte věrné zákazníky s pomocí Smart Data

check_fat_green.png

Získejte cenné informace prostřednictvím detailních článků

check_fat_green.png

Zvyšte přehled o svém odvětví pomocí řešení na míru

check_fat_green.png

Zůstaňte o krok napřed sledováním nejnovějších trendů

Dlouhodobé a ziskové vztahy se zákazníky

Dlouhodobé a ziskové vztahy se zákazníky

Maloobchodní podniky se vždy snažily vytvářet dlouhodobé vztahy se svými zákazníky. Aby zůstali krok před konkurencí a samotnými spotřebiteli, potřebují retaileři poznat své zákazníky v co možná největší míře detailu. Je nezbytné nejen poznat své stávající zákazníky, ale také být schopnen vizualizovat jejich customer journey. Ta poskytne retailerům informace o chování zákazníků, o tom, jak nejlépe reagovat na jejich požadavky, a vybrané další informace. Kombinací důkladných znalostí o vašem stávajícím portfoliu zákazníků s externími zdroji dat můžete identifikovat vzorce chování a trendy, a tím vytvářet přesnější prognózy a získávat další nové zákazníky.

S rozšířeným objemem údajů o chování zákazníků máte k dispozici více informací než kdykoliv předtím - a tím také více příležitostí. Přístup k datům, relevantní pohledy a správné nástroje dávají retailerům zítřka velký potenciál ke zvýšení konkurenceschopnosti. Analýzy a přehledy z kombinovaných dat umožňují vytvářet cílené nabídky, zefektivnit prodejní a marketingové aktivity a identifikovat nové skupiny zákazníků. Smart Data toto vše umožňují.

Získejte podporu od Bisnode pro celý váš zákaznický cyklus.

Využijte Smart Data pro růst prodejů a získání loajálních zákazníků.

Nalezení nových zákazníků

Využijte Smart Data k zaujetí těch zákazníků, kteří jsou nejblíže k nákupnímu rozhodnutí – při úrovni rizika, která nejvíce vyhovuje vašim obchodním cílům. Za pomoci našich dat a analytických modelů vám můžeme pomoci najít nejlepší potenciální zákazníky a zjistit, co a kdy si s největší pravděpodobností koupí.

Jste připraveni používat data pro řízení svých činností?

Zavolejte nám

Jsme na příjmu ve všední dny mezi 8.00 a 17.00

+420 274 000 500

Kontaktujte nás

Zvýšení obchodních konverzí

Zvyšte míru konverze u vašich nejlepších zákazníků – s využitím Smart Data optimalizujte kritéria a procesy u vašich nabídek. Přizpůsobte své nabídky a maximalizujte ROI pro různé zákaznické segmenty díky kombinaci finančních informací a tržních dat pro každého potenciálního klienta.

Jste připraveni používat data pro řízení svých činností?

Zavolejte nám

Jsme na příjmu ve všední dny mezi 8.00 a 17.00

+420 274 000 500

Kontaktujte nás

Podpora dalšího prodeje

Použijte Smart Data pro získání detailních pohledů, které vám pomohou reagovat v reálném čase – ať již se jedná o příležitosti k dodatečným prodejům, nebo události upozorňující na zvýšenou hladinu rizika u daného klienta. Integrací našich analytických nástrojů do vašeho CRM nebo systému pro marketing automation a podporu obchodu vám můžeme pomoci vytvořit denní predikce o nejlepších prodejních příležitostech příležitostech mezi vašimi zákazníky. Zároveň vám pomůžeme ohlídat hrozící rizika.

Jste připraveni používat data pro řízení svých činností?

Zavolejte nám

Jsme na příjmu ve všední dny mezi 8.00 a 17.00

+420 274 000 500

Kontaktujte nás

Řešení

Bisnode řešení zajišťují, že všechna data, a to jak vaše vlastní tak námi dodávaná, jsou vysoce kvalitní. Díky analýze vašich dat o zákaznících a jejich porovnáním se správnými údaji můžete dělat informovaná rozhodnutí, mít jistotu, s kým obchodujete a racionalizovat své marketingové a obchodní aktivity.

Budování zákaznické loajality

Využijte Smart Data pro průběžný monitoring a správu vztahů se svými zákazníky během celého zákaznického cyklu. Integrací našich nástrojů pro Smart Data do vašeho CRM, CX nebo systému pro marketing automation vám můžeme pomoci spravovat vaše vztahy se zákazníky.

Jste připraveni používat data pro řízení svých činností?

Zavolejte nám

Jsme na příjmu ve všední dny mezi 8.00 a 17.00

+420 274 000 500

Kontaktujte nás

Řešení

Bisnode řešení zajišťují, že všechna data, a to jak vaše vlastní tak námi dodávaná, jsou vysoce kvalitní. Díky analýze vašich dat o zákaznících a jejich porovnáním se správnými údaji můžete dělat informovaná rozhodnutí, mít jistotu, s kým obchodujete a racionalizovat své marketingové a obchodní aktivity.