Odvětví

Telekomunikace

check_fat_green.png

Získejte cenné informace prostřednictvím detailních článků

check_fat_green.png

Zvyšte přehled o svém odvětví pomocí řešení na míru

check_fat_green.png

Zůstaňte o krok napřed sledováním nejnovějších trendů

Pohled na odvětví v neustálé proměně

Pohled na odvětví v neustálé proměně

Telekomunikace v současné době procházejí zásadními změnami. Za účelem splnění očekávání zákazníků, hledání nových zdrojů příjmů a udržení jejich konkurenceschopnosti je třeba, aby telekomunikační společnosti byly více přizpůsobivé jak v nabídce, tak ve své komunikaci. Předpokladem úspěchu je, aby firmy mohly udržet krok s rychlými změnami v chování svých zákazníků a pochopit, co tito zákazníci hledají.

To vyžaduje schopnost analyzovat velké množství dat, částečně ze stávající databáze zákazníků, ale také z online a offline zdrojů. Kombinace těchto zdrojů informací je klíčem k tomu, aby mohli zákazníci splňovat jejich podmínky. Pokud se zdroje dat stanou složitějšími a komplexnějšími, může se zdát obtížné tyto objemy dat zvládnout. Nicméně díky správným nástrojům a správným informacím tato situace otevírá nové možnosti.

Díky přístupu k údajům, detailním analýzám a souvisejícím poznatkům vzniká velký potenciál pro data-driven tržní prostředí. Analýzy a přehledy z kombinovaných dat umožňují vytvářet cílené nabídky, zefektivnit prodejní a marketingové aktivity a identifikovat nové skupiny zákazníků. Smart Data toto vše umožňují.

Získejte podporu od Bisnode pro celý váš zákaznický cyklus.

Využijte Smart Data pro růst prodejů a získání loajálních zákazníků.

Nalezení nových zákazníků

Využijte Smart Data k zaujetí těch zákazníků, kteří jsou nejblíže k nákupnímu rozhodnutí – při úrovni rizika, která nejvíce vyhovuje vašim obchodním cílům. Za pomoci našich dat a analytických modelů vám můžeme pomoci najít nejlepší potenciální zákazníky a zjistit, co a kdy si s největší pravděpodobností koupí.

Jste připraveni používat data pro řízení svých činností?

Zavolejte nám

Jsme na příjmu ve všední dny mezi 8.00 a 17.00

+420 274 000 500

Zvýšení obchodních konverzí

Zvyšte míru konverze u vašich nejlepších zákazníků – s využitím Smart Data optimalizujte kritéria a procesy u vašich nabídek. Přizpůsobte své nabídky a maximalizujte ROI pro různé zákaznické segmenty díky kombinaci finančních informací a tržních dat pro každého potenciálního klienta.

Jste připraveni používat data pro řízení svých činností?

Zavolejte nám

Jsme na příjmu ve všední dny mezi 8.00 a 17.00

+420 274 000 500

Kontaktujte nás

Podpora dalšího prodeje

Použijte Smart Data pro získání detailních pohledů, které vám pomohou reagovat v reálném čase – ať již se jedná o příležitosti k dodatečným prodejům, nebo události upozorňující na zvýšenou hladinu rizika u daného klienta. Integrací našich analytických nástrojů do vašeho CRM nebo systému pro marketing automation a podporu obchodu vám můžeme pomoci vytvořit denní predikce o nejlepších prodejních příležitostech příležitostech mezi vašimi zákazníky. Zároveň vám pomůžeme ohlídat hrozící rizika.

Jste připraveni používat data pro řízení svých činností?

Zavolejte nám

Jsme na příjmu ve všední dny mezi 8.00 a 17.00

+420 274 000 500

Kontaktujte nás

Řešení

Bisnode řešení zajišťují, že všechna data, a to jak vaše vlastní tak námi dodávaná, jsou vysoce kvalitní. Díky analýze vašich dat o zákaznících a jejich porovnáním se správnými údaji můžete dělat informovaná rozhodnutí, mít jistotu, s kým obchodujete a racionalizovat své marketingové a obchodní aktivity.

Budování zákaznické loajality

Využijte Smart Data pro průběžný monitoring a správu vztahů se svými zákazníky během celého zákaznického cyklu. Integrací našich nástrojů pro Smart Data do vašeho CRM, CX nebo systému pro marketing automation vám můžeme pomoci spravovat vaše vztahy se zákazníky.

Jste připraveni používat data pro řízení svých činností?

Zavolejte nám

Jsme na příjmu ve všední dny mezi 8.00 a 17.00

+420 274 000 500

Kontaktujte nás

Řešení

Bisnode řešení zajišťují, že všechna data, a to jak vaše vlastní tak námi dodávaná, jsou vysoce kvalitní. Díky analýze vašich dat o zákaznících a jejich porovnáním se správnými údaji můžete dělat informovaná rozhodnutí, mít jistotu, s kým obchodujete a racionalizovat své marketingové a obchodní aktivity.