Základní myšlenkou trigger-based marketingu je, že můžete komunikovat se svými zákazníky a potenciálními zákazníky v době, kdy zájem o vaše nabídky je největší. Tyto příležitosti nebo události (spouštěče) jsou identifikovány pomocí aktuálních a kvalitativních údajů poskytovaných společností Bisnode. Abyste mohli optimalizovat práci a dosáhnout co největšího dopadu, vyvinuli jsme řešení, ve kterém přebíráme odpovědnost za všechny aspekty marketingového procesu. Vzhledem k tomu, že komunikace je také automatizovaná, dosáhnete cenné efektivnosti zdrojů, a budete mít jistotu, že implementace je v souladu s vaší značkou. Celkové firemní pokyny a strategie se provádějí na místní úrovni. Zvládnutí tohoto typu marketingu umožňuje výrazně zvýšit návratnost investic ve srovnání s tradičními marketingovými metodami.
Řešení pro spouštění založené na marketingu zahrnují kroky, jako jsou například:
Výběr cílových skupin
Neustále zjišťujeme nejzajímavější cílovou skupinu pro vaše podnikání. Pomocí různých výběrových kritérií můžeme zajistit příslušné cílové publikum.
Zajištěná kvalita dat
Neustále procházíme vaše data, abychom se ujistili, že jsou správná a doplňujeme je o data Bisnode. Naše databáze je neustále synchronizována s oficiálními zdroji.
Follow-up
Bisnode analyzuje výsledky pomocí analýzy reakcí. Tímto způsobem přesně víte, kolik lidí obdrželo zásilku, jaké byly náklady a jaké celkové výnosy.