Trigger-Based Marketing

Zvyšte svou ROI s pomocí automatizovaného marketingu

Začínáme
check_fat_green.png

Oslovte potenciální zákazníky v ten pravý okamžik

check_fat_green.png

Zajistěte maximální přesnost díky chytrému využití dat

check_fat_green.png

Zefektivněte svůj marketing déky kompletnímu řešení

Rozhodující načasování

Rozhodující načasování

Neustálou výzvou pro všechny, kteří pracují s komunikací a marketingem, je nejen oslovit své cílové publikum, ale také zajistit, aby příjemce sdělení či zprávu zaznamenal. Pokud je cílem řídit konverze a zvyšovat prodej, je načasování kampaně nesmírně důležité. Zaměřit sdělení směrem k zákazníkovi přesně v okamžik, kdy je nakloněn nákupu, může klíčové pro uskutečnění obchodu.

Trigger-based marketing je koncept vyvinutý pro marketéry tak, aby mohli optimalizovat své komunikační a prodejní aktivity. Naše zkušenosti ukázaly, že to není pouze samotný marketing založený na událostech, co představuje výzvu. Výzvou je spíše řízení, implementace a analýzy, které vše od času, přes technologické znalosti po přístup ke kvalitním datům. Proto nabízíme řešení, které zajišťuje kvalitu v celém procesu výběru cílového publika, kvalitních dat, implementace a monitoringu. Tímto způsobem můžete oslovit zákazníky ve správný čas, zvýšit dopad svých kampaní a zvýšit návratnost investic.

Identifikujte události a zvyšte návratnost svých investic

Identifikujte události a zvyšte návratnost svých investic

Zajistěte lepší výsledky díky Trigger-based marketingu

  • Zvyšte ziskovost tím, že oslovíte zákazníky, kteří jsou ochotni nakupovat
  • Kampaně dosahují většího efektu, jelikož získáte větší návratnost svých investic
  • Ujistěte se, že dosahujete svých cílů tím, že budete průběžně přijímat zpětnou vazbu z kampaní
Posilte svůj marketing díky úplnému automatizovanému řešení

Posilte svůj marketing díky úplnému automatizovanému řešení

Kvalita procesu je zajištěna díky Trigger-based marketingu

  • Zvyšte přesnost díky marketingu založenému na aktualizovaných a vysoce kvalitních datech
  • Zaměřte své zdroje na to, co umíte nejlépe a nechte Bisnode převzít odpovědnost za celý proces, od výběru cílů, přes distribuci k monitorování kampaně
  • Zjednodušte marketing a zajistěte kvalitu plně automatizovanými procesy

Základní myšlenkou trigger-based marketingu je, že můžete komunikovat se svými zákazníky a potenciálními zákazníky v době, kdy zájem o vaše nabídky je největší. Tyto příležitosti nebo události (spouštěče) jsou identifikovány pomocí aktuálních a kvalitativních údajů poskytovaných společností Bisnode. Abyste mohli optimalizovat práci a dosáhnout co největšího dopadu, vyvinuli jsme řešení, ve kterém přebíráme odpovědnost za všechny aspekty marketingového procesu. Vzhledem k tomu, že komunikace je také automatizovaná, dosáhnete cenné efektivnosti zdrojů, a budete mít jistotu, že implementace je v souladu s vaší značkou. Celkové firemní pokyny a strategie se provádějí na místní úrovni. Zvládnutí tohoto typu marketingu umožňuje výrazně zvýšit návratnost investic ve srovnání s tradičními marketingovými metodami.

Řešení pro spouštění založené na marketingu zahrnují kroky, jako jsou například:

Výběr cílových skupin

Neustále zjišťujeme nejzajímavější cílovou skupinu pro vaše podnikání. Pomocí různých výběrových kritérií můžeme zajistit příslušné cílové publikum.

Zajištěná kvalita dat

Neustále procházíme vaše data, abychom se ujistili, že jsou správná a doplňujeme je o data Bisnode. Naše databáze je neustále synchronizována s oficiálními zdroji.

Follow-up

Bisnode analyzuje výsledky pomocí analýzy reakcí. Tímto způsobem přesně víte, kolik lidí obdrželo zásilku, jaké byly náklady a jaké celkové výnosy.

Trigger-based marketing

Zavolejte nám

Můžete nás kontaktovat ve všední dny mezi 8-17

+420 274 000 000

Get connected

Chcete abychom vás kontaktovali?