Často se říká, že jedním z klíčů k úspěšnému marketingu je schopnost vytvářet cílené nabídky pro zákazníky. Zajistit relevanci pro větší konverzi. Výzvou není pouze flexibilita a přizpůsobení prodejních a marketingových aktivit, ale také umění mít ty správné znalosti a přehled. Hlubší pochopení cílové skupiny a faktorů, které řídí vaše zákazníky, vám poskytne cenný základ a nástroje pro úspěch.
V řešeních Bisnode pro úplné zákaznické profily začínáme s údaji o zákaznících vaší společnosti a kombinujeme je s údaji společnosti Bisnode, abychom vytvořili obohacenou podporu pro rozhodování pro vaše podnikání. S využitím informací, které jsou pro vás relevantní, provádějí naši zkušení analytici přehledné a detailní analýzy sloužící pro vytváření profilů. Pokud dáváte přednost analýzám v rámci vlastní společnosti, může vám Bisnode dodat data, které potřebujete pro hlubší prozkoumání. Rozvíjení obohacených profilů zákazníků vám poskytuje znalosti, které potřebujete k optimalizaci marketingu a rozvoji podnikání.