Zacilte a oslovte zákazníky všemi kanály

Optimalizujte své kampaně napříč jednotlivými kanály

Začínáme
check_fat_green.png

Zefektivněte definici a výběr vhodných cílových skupin

check_fat_green.png

Zvyšte přesnost oslovení díky relevantním datům

check_fat_green.png

Zajistěte, že vaše sdělení osloví vhodné publikum správnými kanály

Od strategie až po implementaci

Od strategie až po implementaci

Pro zavedení úspěšných prodejních a marketingových aktivit potřebujete být schopni určit a pochopit cílové skupiny a cílit příslušné nabídky přímo na ně. Po dokončení detailních analýz vyvinutí strategí je nutné tyto implementovat. Problém často spočívá ve schopnosti aplikovat cílovou skupinu na skutečné osoby a oslovit je prostřednictvím kanálů, kterými jsou nejlépe dosažitelní. Pro stanovení toho, zda je či není kampaň úspěšná, potřebujete být také schopni určit výsledky a utvrdit se, že se sdělení vaší společnosti dostalo ke správné cílové skupině. Bez ohledu na to, jaká hodnotící kritéria používáte, jsou hodnocení klíčem k tomu, abyste mohli průběžně rozvíjet a optimalizovat své aktivity a zajistit, aby jejich implementace probíhala v souladu s vašimi strategiemi.

Řešení Bisnode vám pomohou identifikovat, na koho byste měli cílit a umožní vám oslovit přesně ty potenciální zákazníky, kteří odpovídají vaší cílové skupině. Díky přístupu k relevantním údajům a informacím, které potřebujete, můžete zajistit, že váš přímý marketing zasáhne do černého. Data jsou zpracovávána v souladu s platnými právními předpisy a uznávanými postupy a jsou pravidelně aktualizována. To znamená, že si můžete být jisti, že jsou spolehlivá a používaná správným způsobem.

Identifikujte zákazníky

Identifikujte zákazníky

Dělejte správné výběry pomocí relevantních dat

  • Stanovte atraktivní cílové skupiny za pomocí pokročilých analýz a relevantních dat
  • Identifikujte persony, které odpovídají vaší cílové skupině, a to díky přístupu k přesným informacím
  • Ujistěte se, že jsou vaše strategie implementovány tím, že definujete konkrétní cílové publikum
Optimalizujte svůj marketing

Optimalizujte svůj marketing

Potvrzené výsledky díky data-driven kampaním

  • Oslovte správné zákazníky cíleným sdělením relevantními kanály tím, že přesně definujete cílovou skupinu
  • Pečujte o klíčové zaměstnance strategických potenciálních
  • Zajistěte nepřetržitě efektivní přímý marketing pomocí analýzy odezvy a aktuálním informacím

Pokud pracujete s přímou reklamou, telemarketingem, plánováním kampaní nebo prodejů, může vám Bisnode poskytnout řadu prověřených služeb a nástrojů pro targeting. Díky přístupu k informacím a kontaktním údajům o všech společnostech na českém a slovenském trhu vám můžeme dát nástroje k zasažení cíle. Ty zahrnují nalezení správných kanálů, což znamená nejenom zajištění, že jsou takové kanály použitelné, ale také že povedou k odezvě od zákazníků. Pomůžeme vám najít vaše cílové skupiny a potenciální zákazníky a zajistíme, abyste si vybrali relevantní cílové skupiny, a to zejména prostřednictvím přístupu k řadě různých proměnných pro výběry. Monitorování vybrané cílové skupiny zajistí, že budete vždy vědět o tom, když se relevantní informace změní,. Vždy se včas dozvíte například o vzniku nebo likvidaci společnosti nebo o nahrazení osob na klíčových ředitelských pozicích. To zajistí, že budete mít vždy přístup ke správným a aktuálním údajům tak, abyste mohli provádět efektivní přímý marketing.

Příklady kritérií pro výběry:

Základní kritéria

  • Odvětví
  • Počet zaměstnanců
  • Pozice
  • Region
  • Právní forma
  • Export/import
  • Soukromá/veřejná
  • Součást firemní skupiny

Finanční kritéria

  • Roční tržby
  • Riziko
  • Změna v zisku
  • Změna v tržbách
  • Základní jmění
  • Poměr mezi základním jměním a aktivy
  • Skóring

Kritéria vztahující se k událostem

  • Noví statutáři společnosti
  • Fúze/akvizice
  • Změna adresy
  • Nová společnost

Monitoring cílových skupin vám pomůže udržet si přehled o cílových skupinách, které jsou pro vaše podnikání zajímavé. To vám dá přístup k potenciálním zákazníkům, kteří odpovídají požadavkům vaší strategie a vašim potřebám. Monitorování vaší cílové skupiny vám může poskytovat informace o nových společnostech a osobách s rozhodovací pravomocí.

S použitím analýzy odezvy vyhodnotíte svůj výběr cílové skupiny na základě toho, kdo odpoví a jak odpoví. Tyto znalosti mohou být poté použity pro neustálý rozvoj a vylepšování vašich kampaní. Analýza odezvy vám ukáže, která sdělení zapracovala nejlépe a na které skupiny byste se měli zaměřit.

Zpětná vazba o tom, jak můžete přesněji definovat cílové skupiny a provádět lepší výběr ze všech zdrojů, vám dá cenné podklady pro to, jak vylepšit přesnost při získávání zákazníků.

Začínáme s výběrem cílové skupiny

Zavolejte nám

Můžete nás kontaktovat ve všední dny mezi 8-17

+420 274 000 000

Get connected

Chcete abychom vás kontaktovali?