Pokud pracujete s přímou reklamou, telemarketingem, plánováním kampaní nebo prodejů, může vám Bisnode poskytnout řadu prověřených služeb a nástrojů pro targeting. Díky přístupu k informacím a kontaktním údajům o všech společnostech na českém a slovenském trhu vám můžeme dát nástroje k zasažení cíle. Ty zahrnují nalezení správných kanálů, což znamená nejenom zajištění, že jsou takové kanály použitelné, ale také že povedou k odezvě od zákazníků. Pomůžeme vám najít vaše cílové skupiny a potenciální zákazníky a zajistíme, abyste si vybrali relevantní cílové skupiny, a to zejména prostřednictvím přístupu k řadě různých proměnných pro výběry. Monitorování vybrané cílové skupiny zajistí, že budete vždy vědět o tom, když se relevantní informace změní,. Vždy se včas dozvíte například o vzniku nebo likvidaci společnosti nebo o nahrazení osob na klíčových ředitelských pozicích. To zajistí, že budete mít vždy přístup ke správným a aktuálním údajům tak, abyste mohli provádět efektivní přímý marketing.
Příklady kritérií pro výběry:
Základní kritéria
- Odvětví
- Počet zaměstnanců
- Pozice
- Region
- Právní forma
- Export/import
- Soukromá/veřejná
- Součást firemní skupiny
Finanční kritéria
- Roční tržby
- Riziko
- Změna v zisku
- Změna v tržbách
- Základní jmění
- Poměr mezi základním jměním a aktivy
- Skóring
Kritéria vztahující se k událostem
- Noví statutáři společnosti
- Fúze/akvizice
- Změna adresy
- Nová společnost