Cross-selling a Up-selling

Maximalizujte prodeje svým stávajícím zákazníkům, zvyšte svůj share of wallet

Začínáme
check_fat_green.png

Mějte přehled o příležitostech ve svém zákaznickém portfoliu

check_fat_green.png

Maximalizujte prodeje svým stávajícím zákazníkům

check_fat_green.png

Optimalizujte své interní procesy s využitím chytré analytiky

Pečujte o své zákazníky

Pečujte o své zákazníky

Je prokázanou skutečností, že je nákladnější najít nového zákazníka než udržet si toho stávajícího. Proto je důležité rozumět jak tomu, kdo jsou dnes vaši nejlepší zákazníci, tak tomu, u kterých z nich je potenciál, že utratí více a že se zítra stanou vašimi nejlepšími zákazníky. Jinými slovy, kde se nachází potenciál k získání většího podílu na útratách zákazníka neboli „share of wallet".

Pro mnoho firem je získání jasného obrazu o potenciálu jejich zákaznické základny problémem. Víte, kolik toho vaši zákazníci od vás kupují, avšak k tomu, abyste mohli správně interpretovat situaci, potřebujete informace o trhu, o tom, kolik zákazníci nakupují celkem, a o tom, kolik zákazníci nakupují od jiných dodavatelů.

Analýzy „share of wallet" vám umožní identifikovat vaše nejloajálnější zákazníky a zákazníky, u kterých máte největší nevyužitý potenciál.

Urychlete svůj růst

Urychlete svůj růst

Stanovte priority svých prodejních a marketingových aktivit efektivněji

  • Objevte nevyužité prodejní příležitosti tím, že budete mít přehled o vašem podílu na celkovém potenciálu nákupů zákazníka
  • Alokujte správné zdroje tím, že rozdělíte základnu zákazníků do segmentů na základě skutečných nákupů a nákupního potenciálu
  • Zjednodušte proces tvorby prognóz výnosů tím, že budete sledovat potenciál ve své zákaznické základně
Odhalte zákazníky s potneciálem

Odhalte zákazníky s potneciálem

Budujte loajalitu tím, že určíte svůj podíl na výdajích zákazníka

  • Pečujte o vztahy a přizpůsobte svou úroveň služeb pro loajální zákazníky, u kterých máte vysoký „share of wallet"
  • Identifikujte zákazníky s vysokým potenciálem pro rozvoj tak, abyste porozuměli jejich potřebám
  • Přizpůsobte kampaně tím, že budete rozlišovat skutečné nákupy zákazníků od vašeho podílu na jejich celkových nákupech
Vypracujte strategii růstu pomocí analýzy založené na datech

Vypracujte strategii růstu pomocí analýzy založené na datech

Propojte své vlastní informace o zákaznících s kvalitními daty

  • Zvyšte svůj podíl na strategických obchodních dohodách pomocí příslušné podpory pro rozhodování založené na přesných a kvalitních datech Bisnode
  • Získejte přizpůsobené modely analýzy za pomocí kombinace interních a externích dat
  • Vypracujte efektivní strategie na základě vašich vlastních analytických nástrojů nebo s podporou analytických expertů Bisnode

Díky podpoře rozhodování si můžete být jisti, že provádíte dobře informovaná a sebejistá rozhodnutí. Kombinujte vaše vlastní informace o vašich zákaznících s vysoce kvalitními daty od společnosti Bisnode a vytvořte efektivní modely analýzy založené na vašich jedinečných obchodních výzvách.

Analýza „share of wallet" je vždy jedinečná a je založena na vlastních tržních podmínkách vaší společnosti a potenciálu ve vašem portfoliu zákazníků. Kombinace vašich vlastních údajů o vašich zákaznících a jejich transakcích s kvalitními externími daty se zárukou je klíčem k úspěšnému rozvoji podnikání.

Společnost Bisnode provádí průběžné analýzy pro klienty napříč Evropou a máme rozsáhlé zkušenosti s vývojem modelů analýzy založených na specifických obchodních výzvách. Již od roku 1800 sbíráme a zpracováváme data a od 60. let 20. století provádíme predikativní analýzy. Společnost Bisnode zaměstnává 300 analytiků, kteří průběžně ověřují a auditují údaje ze stovek různých zdrojů. To zaručuje, že podpora rozhodování, kterou získáváte, je vždy spolehlivá a přesná.

Naši analytici vám mohou pomoci s určením toho, jaké údaje potřebujete, a s jejich zpracováním a výkladem tak, abyste na vaše konkrétní otázky získali odpovědi, které potřebujete.

Vaše zákaznická základna se neustále mění tak, jak noví zákazníci přicházejí a jiní odcházejí. Kontaktní údaje zákazníků se rovněž čas od času změní — a stejně tak i jejich potřeby. To vše znamená, že informace ve vašich systémech musí být aktualizovány nepřetržitě proto, aby se předešlo nesrovnalostem, které by mohly vést ke špatným rozhodnutím.

Můžete si vybrat a předplatit si pravidelné aktualizace, zasílání souborů nebo propojení vašich systémů s našimi pro integrované aktualizace například vašich nástrojů CRM nebo systémů ERP.

Začínáme s mapa příležitostí pro podnikání

Zavolejte nám

Můžete nás kontaktovat ve všední dny mezi 8-17

+420 274 000 000

Get connected

Chcete abychom vás kontaktovali?