Předvídejte a zabraňte odchodu zákazníka

Omezte na minimum ztrátu svých zákazníků

Začínáme
check_fat_green.png

Zvyšte svou ziskovost a získejte více zákazníků

check_fat_green.png

Zabraňte odchodu zákazníků identifikací rizikových míst

check_fat_green.png

Zvyšte dlouhodobou věrnost svých zákazníků

Lepší a delší vztahy se zákazníkem

Lepší a delší vztahy se zákazníkem

V některých odvětvích je obrat zákazníků nebo „odchod" až 40 % ročně. To platí zejména pro odvětví, ve kterých je vysoká konkurence a ve kterých je snadné změnit dodavatele, jako například v odvětví telekomunikací. Mnoho společností je tak zaneprázdněno identifikováním a lákáním nových zákazníků, že si neuvědomují, že stejně důležitou obchodní strategií je minimalizace ztráty zákazníků a prodlužování délky vztahu s jednotlivými zákazníky.

Náklady na získání nového zákazníka mohou být pětkrát vyšší než náklady na udržení stávajícího zákazníka. Když ztratíte zákazníka, je důležité pochopit, jaký typ zákazníka se rozhodne vás opustit a proč, a to s cílem minimalizovat riziko toho, že se to stane znovu. Analýza odchodu zákazníků vám může dát na tyto otázky odpověď, poskytnout jasnější přehled rizik mezi vašimi současnými zákazníky a typů zákazníků, které byste měli upřednostnit při vyhledávání potenciálních zákazníků v budoucnosti.

Tím, že budete strategicky pracovat s přehledy o tom, u kterých zákazníků je velká pravděpodobnost, že odejdou a kteří budou v průběhu času více ziskoví, můžete přizpůsobit vaši komunikaci a nabídku a vybudovat si dlouhodobý vztah s profily těch zákazníků, kteří mají tu nejvyšší hodnotu délky vztahu se zákazníkem (Customer Lifetime Value, CLV).

Zvyšte ziskovost snížením odchodů zákazníků

Zvyšte ziskovost snížením odchodů zákazníků

Určete proměnné, které ovlivňují odchod vašich zákazníků

  • Předvídejte riziko odchodu zákazníka tím, že identifikujete charakteristické vlastnosti skupin, které mizí z vaší základny zákazníků
  • Předcházejte odchodům zákazníků tím, že poznáte události, které spouštějí odchody
  • Rozvíjejte strategie, které nalákají takové profily zákazníků, které budou mít potenciál dlouhotrvajících zákaznických vztahů
Zvyšte hodnotu délky vztahu se zákazníkem

Zvyšte hodnotu délky vztahu se zákazníkem

Upevněte loajalitu pro prodloužení vztahu se zákazníkem

  • Vytvořte dlouhodobé vztahy se zákazníky pomocí relevantní a přizpůsobené komunikaci
  • Zvyšte výnosy tím, že budete prodávat více a častěji svým loajálním zákazníkům
  • Vylepšete hodnotu délky vztahu se zákazníkem (CLV) tím, že přizpůsobíte vaši strukturu nabídek pravidelným nákupům

Tradiční analýza odchodu zákazníků má tendenci ukázat na důvody, proč se zákazníci rozhodnou vztah ukončit, ale zřídka je to včas pro to, aby společnost mohla jednat a zabránila zákazníkům v odchodu. Díky prediktivní analýze můžete získat informace včas k tomu, abyste přizpůsobili komunikaci, zákaznické služby a nabídky tak, aby vyhovovaly potřebám zákazníků, a tím minimalizovali riziko, že ukončí svůj vztah s vámi.

Čím lepši přehled o odchodech a důvodech pro ně, tím lépe můžete u nových zákazníků uspět s vašimi produkty a službami a minimalizujete důvody pro odchod hned od začátku.

Bisnode má strukturované údaje, které potřebujete pro integraci s vašimi vlastními interními daty, a schopnost zahrnout nestrukturalizovaná data pro identifikací proměnných, které ovlivňují odchod zákazníka ve vašem podnikání.

Doplňkové externí informace zahrnují údaje jak o privátních spotřebitelích, tak o společnostech. Bisnode zajišťuje kvalitu těchto dat, takže si můžete být jisti, že vaše rozhodnutí budou založená na přesných informacích.

Již od roku 1800 sbírá a zpracovává Bisnode data, a od 60. let 20. století provádí predikativní analýzy. U společnosti Bisnode pracuje 300 analytiků, kteří průběžně ověřují a zabezpečují kvalitu údajů ze stovek různých zdrojů. To znamená, že si můžete být vždy jistí, že podpora rozhodování, kterou získáváte, je spolehlivá a přesná.

Začínáme s predikci a snížit ztráty zákazníků

Zavolejte nám

Můžete nás kontaktovat ve všední dny mezi 8-17

+420 274 000 000

Get connected

Chcete abychom vás kontaktovali?