Workshop

Customer Experience drives business growth

REZERVOVAT TERMÍN

Vienna House Andel’s Prague

Nedostupné

Proč a jak řídit zákaznickou zkušenost?

Konkurence se stala globální a v důsledku toho firmy, které se snaží být úspěšné, nemohou již konkurovat pouze cenou, umístěním nebo svými produkty.

Namísto toho se to, jak se zákazníci cítí v jednáních s vaší firmou, stává skutečně důležitým konkurenčním faktorem. Zákaznická zkušenost se stává stále důležitějším faktorem loajality a klíčem k udržení zákazníků.

Firmy zaměřené na zákazníka jsou tak celkově na trhu úspěšnější, než ostatní společnosti.

Připojte se k nám a získejte více informací o tom, jak řízení zákaznických zkušeností pomáhá společnostem růst.

Omlouváme se, z technických důvodů jsme byli nuceni posunout workshop na jaro 2020. V případě jakýchkoliv dotazů nás prosím kontaktujte na podpora@bisnode.cz

Omlouváme se, z technických důvodů jsme byli nuceni posunout workshop na jaro 2020. V případě jakýchkoliv dotazů nás prosím kontaktujte na podpora@bisnode.cz

Stav ke dni 25. října

Program

Program

Setkání proběhne v úterý 29. října od 9.00 v hotelu VIENNA HOUSE ANDEL‘S PRAGUE, Stroupežnického 21, Praha 5.

  • 9.00 začátek a prezentace účastníků
  • 9.10 – 10.40 Customer Experience drives business growth
  • 10.40 – 11.20 Q&A, networking, coffebreak
Vaším průvodcem bude Annika McAvoy, expertka v oboru z Bisnode Finland.
Přednáška bude v anglickém jazyce bez tlumočníka

Závazně si rezervovat místo můžete zde:

Customer Experience

29. 10. 2019, Praha
Zdarma Zdarma