Vienna House Andel’s Prague
Nedostupné
Proč a jak řídit zákaznickou zkušenost?
Konkurence se stala globální a v důsledku toho firmy, které se snaží být úspěšné, nemohou již konkurovat pouze cenou, umístěním nebo svými produkty.
Namísto toho se to, jak se zákazníci cítí v jednáních s vaší firmou, stává skutečně důležitým konkurenčním faktorem. Zákaznická zkušenost se stává stále důležitějším faktorem loajality a klíčem k udržení zákazníků.
Firmy zaměřené na zákazníka jsou tak celkově na trhu úspěšnější, než ostatní společnosti.
Připojte se k nám a získejte více informací o tom, jak řízení zákaznických zkušeností pomáhá společnostem růst.
Stav ke dni 25. října

Program
Setkání proběhne v úterý 29. října od 9.00 v hotelu VIENNA HOUSE ANDEL‘S PRAGUE, Stroupežnického 21, Praha 5.
- 9.00 začátek a prezentace účastníků
- 9.10 – 10.40 Customer Experience drives business growth
- 10.40 – 11.20 Q&A, networking, coffebreak
Závazně si rezervovat místo můžete zde: