Článek

Bez dat máme jen názory a neřešíme fakta

Autor

Data jsou pro firmy jako zlaté doly a podnikatelům i manažerům stále více dochází, že pokud mají být úspěšní, je správná interpretace informací pro byznys naprosto klíčová. Bisnode proto, zejména aby splnil očekávání a přání zákazníků a byl několik kroků před konkurencí, v posledních letech investuje nemalé prostředky do rozvoje nových produktů a služeb. „Jsme si vědomi, že na dynamickém trhu analytických a datových služeb, je nezbytné jít v souladu s nejnovějšími trendy, neustále rychle dopředu,“ říká Zdeněk Demeter, Big Data & Analytics Business Manager Bisnode.

 

Jsou Vaše produkty v souladu s trendy nebo novými poznatky v oboru?

Ano. Data, algoritmy, tzv. strojové učení a umělá inteligence (AI), analytické systémy pro podporu rozhodovacích procesů jak v oblasti řízení rizik, tak v oblasti obchodu a marketingu je trend posledních let. Stejným směrem jde i Bisnode. Analyzujeme stále nová externí data, testujeme nové algoritmy a statistické metody, abychom zvýšili přesnost našich rizikových i obchodních modelů.

 

Jakým způsobem pracujete při inovacích s výzkumy trhu?

Výzkumy trhu využíváme pro kontinuální zlepšování našich analytických řešení. Jak makroekonomické, tak mikroekonomické veličiny mají zásadní dopad na rizikovost odvětví či segmentů trhu, a to i z pohledu možného obchodního potenciálu pro nové dodavatelsko-odběratelské vztahy.

Les données intelligentes sont des données pertinentes

Získejte více informací o Bisnode Big Data & Analytics

Jaké nové funkce a služby poskytovala Vaše značka v posledních letech?

V oblasti riskových řešení nově poskytujeme analytické nástroje pro podporu rozhodování při schvalování klientů, využití tzv. evropské směrnice PSD2. Významně jsme rozšířili finanční analýzu výkonnosti a finanční stability firmy v kontextu odvětví, ve kterém působí. Zaintegrovali jsme další datové oblasti, které rozšiřují rizikový profil každé společnosti. V oblasti marketingových řešení nově poskytujeme nástroje pro efektivní hledání nových obchodních příležitostí pomocí dat, přes cílenější marketingové kampaně.

 

Jste spíše tradiční či moderní firma?

Jednoznačně moderní firma. Celá Skupina Bisnode v posledních letech investuje nemalé finanční prostředky do rozvoje nových produktů a služeb. Působí na velice dynamickém trhu analytických a datových služeb, na kterém musíte jít neustále v souladu s nejnovějšími trendy.

 

Jaké máte plány do budoucna?

Rozšiřujeme portfolio našich analytických služeb. Dokončujeme analytické práce na nových typech rizikových modelů, simulace dopadů např. COVID-19 na celkové i individuální výsledky firem. Rozšiřujeme funkcionalitu našeho skupinového řešení. Naší významnou konkurenční výhodou je, že dokážeme velice efektivně nabídnout jak obsah (data), tak analytické znalosti a zkušenosti z celé Evropy. Interně intenzivně pracujeme na sjednocení naší datové základy ve všech 19 evropských zemí, abych dokázali našim klientům nabídnout potřebný detail ze všech těchto trhů.

Přihlásit k odběru newsletteru

Newsletter je určen pro všechny zájemce o tipy, trendy a inspirace v oblasti smart data.